דרמה רולר לשיער: האם הוא יעיל לצמיחת שיער?

דרמה רולר לשיער ומיקרונידלינג

במאמר זה תלמדו על הדרמה רולר, וכיצד להשתמש בדרמה רולר כדי לעורר צמיחת שיער חדשה. שיטה זו יכולה לסייע בנשירת שיער ובשיער דליל, כמו כן גם למי שיש דפוס ידוע של ״מפרצים״ בשיער.

אך תצטרכו לדעת כיצד להשתמש בטכניקה זו כמו שצריך – או שאתם מסתכנים בפגיעה בשיער שלכם עוד יותר. הערה: אנו ממליצים לשוחח עם הרופא שלך על הוספת כלי זה לתוכנית הטיפול בנשירת השיער שלך.

מהו הדרמה רולר?

דרמה רולר הוא מכשיר פשוט בעל מחטים מיקרו זעירים שלרוב עשויים מטיטניום. המחטים חודרים לשכבת העור, והם עמוקים מספיק כדי לעורר ייצור תאים חדשים ולהגביר את זרימת הדם, אך מבלי לגרום נזק ומבלי לגרום לכאב. התהליך ידוע גם בשם 'מיקרונידלינג'.

האם דרמה רולר באמת יכול להצמיח שיער?

התשובה היא כן. דרמה רולר בהחלט בעל השפעה על השיער ואף הצמחתו מחדש.

אז מה דרמה רולר עושה בעצם?

למעשה דרמה רולר הוא כלי שיוצר בשביל ליצור קולגן בעור כדי לרפא קמטים, צלקות, סימני מתיחה שונים ואי סדירים בעור. שיטה זאת נקראת מיקרונידלינג.

מאוחר יותר מחקר,אשר ניסה את הדרמה רולר על ​​הראש עבור ייצור קולגן ולרפא את הקרקפת כדי ליצור צמיחה מחודשת וגירוי על האזורים שמקריחים, גילו שניתן להשיג גם עובי בשיער על ידי שימוש בדרמה רולר. 

הבחירה שלנוסקירה קצרהלינק לקנייה
דרמה רולר 0.5mmדרמה רולר בגודל של 0.5mm – מתאים למי שרוצה להשתמש בתדירות גבוהה. מומלץ 2-3 פעמים בשבוע.לבדיקת מחיר
דרמה רולר 1.5mmדרמה רולר בגודל של 1.5mm – מתאים למי שרוצה להשתמש בתדירות נמוכה. מומלץ לפחות פעם אחת בשבוע.לבדיקת מחיר

מהו מיקרונידלינג לשיער? (מזותרפיה)

מיקרונידלינג הוא סוג של טיפול קוסמטי המתייחס להשפעות השונות של ההזדקנות. הוא מכונה גם skin needling בגלל השפעותיו על הגדלת ייצור קולגן בעור. השימוש בדרמה רולר עובד עם מחטים קטנות הגורמות פציעות קטנות בעור.

בעוד השיטה משמשת לטיפול נגד ההזדקנות העור, מיקרונידלינג עשוי להיות גם שיטה לטיפול בנשירת שיער.

יש אפילו ראיות כי זה יכול לעזור לנשירת שיער על רקע גנטי, הידוע גם בשם התקרחות. אותו תהליך של יצירת פצעים בעור נחשב גם לחידוש בריאותם של זקיקי השיער. זה אומר שזה יכול לגרום לצמיחת שיער מחודשת, ואף אולי לעבות שיער דליל.

היתרונות של מיקרונידלינג עבור נשירת שיער:

הפעם הראשונה שהמיקרונידלינג צבר מוניטין היה כטיפול לצלקות במהלך 1990.

מאז, הוא נחקר כאלטרנטיבה פוטנציאלית עבור שיער דליל ונשירת שיער תורשתית. מלבד ייצור קולגן בעור, נאמר כי מיקרונידלינג יכול גם לעזור לגרום לעורר תאי מקור בקרקפת המובילים לצמיחת השיער.

מיקרונידלינג עשוי גם לקדם את הספיגה של מוצרי צמיחת שיער, כגון מינוקסידיל (Rogaine). מקור מחקר נוסף בחן את היתרונות הפוטנציאליים של המיקרונידלינג כאשר משתמשים בו עם קורטיקוסטרואידים כדי להפחית את דלקת זקיקי השיער מאלופציה אראטה (התקרחות אזורית).

מחקר בנושא מיקרונידלינג והתקרחות תורשתית:

בשנת 2013, 100 גברים עם התקרחות על רקע גנטי גויסו לקחת חלק במחקר אשר בדק את ההשפעות של מיקרונידלינג על צמיחת השיער. 94 גברים השלימו את המחקר. הגברים חולקו באקראי לשתי קבוצות.

הקבוצה הראשונה, שכללה 50 מתנדבים, טופלה במיקרונידלינג בשילוב עם מינוקסי 5.

הקבוצה השנייה, שכללה 44 מתנדבים, טופלה רק במינוקסידיל 5%. שתי הקבוצות שמו את המינוקסידיל פעמיים ביום, אך הקבוצה שקיבלה עם המיקרונידלינג קיבלה טיפול פעם אחת בשבוע על ידי מיקרונידלינג.

המשתתפים בקבוצת המיקרונידלינג קיבלו הנחיה לא להחיל את המינוקסידיל ביום הטיפול של המיקרונידלינג, אלא לשים את המינוקסידיל 24 שעות לאחר ההליך. כל הראשים של המשתתפים גולחו בתחילת המחקר. במהלך המחקר, החוקרים השתמשו בסולם של 7 נקודות כדי למדוד את צמיחת השיער.

אלו היו תוצאות המחקר בן 12 השבועות:
מחקר בנושא מיקרונידלינג
מחקר בנושא מיקרונידלינג

בתמונה הבאה תוכלו לראות את הקבוצה הראשונה זאת שהשתמשה במיקרונידלינג. בתמונה הבאה תוכלו לראות את הקבוצה השנייה זאת שהשתמשה רק במינוקסידיל: עכשיו, יש לזכור כי שתי הקבוצות אכן השתמשו במינוקסידיל על בסיס קבוע.

עם זאת, הקבוצה אשר הייתה בשילוב מיקרונידלינג עם מינוקסידיל ראתה משמעותית יותר צמיחת שיער באותה תקופה מאשר הקבוצה שהשתמשה במינוקסידיל בלבד.

מחקר בנושא מיקרונידלינג

כמה שיער גדל יותר?בעוד שספירת השיער הממוצעת בקבוצת המיקרונידלינג התחילה מעט גבוהה יותר מהספירה הממוצעת בקבוצת המינוקסידיל, בסופו של דבר ההבדל לא היה מובהק.

כפי שניתן לראות, הקבוצה של המיקרונידלינג עדיין ראתה עלייה משמעותית בספירת שיער ממוצע (+91) מעל קבוצה של רק מינוקסידיל (+17) בסוף 12 שבועות.

שורה תחתונה של המחקר:

זה די ברור כי מיקרונידלינג בשילוב עם מינוקסידיל הוא הרבה יותר יעיל בצמיחת שיער מחודשת מאשר מינוקסידיל לבדו.

מיקרונידליג יכול ״להפעיל״ את המסלול של קליטת חלבונים בתאי העור:

בשנים האחרונות מדענים קישרו את הוויסות של תאי גזע בוגרים עם התפשטות ותחזוקת זקיקי השיער. זהו תהליך שמווסת ברובו על ידי מסלול ״Wnt / β-catenin״. (המסלול של קליטת חלבונים בתאי העור) תיאוריה זו הועמדה במבחן בשנת 2016,

כאשר חוקרים מדרום קוריאה בדקו את ההשפעות של מיקרונידליג חוזר ונשנה על עכברים (מקור). העכברים חולקו לשתי קבוצות, ונבדקו אורכי מחטים שונים של הדרמה רולר. אלה כללו 0.15 מ"מ, 0.25 מ"מ, 0.5 מ"מ ו 1.0 מ"מ. היו גם שתי תקופות מפגשים שונות:

  • 10 מפגשים (לקבוצות 0.15 מ"מ, 0.25 מ"מ, 0.5 מ"מ ו 1.0 מ"מ),
  • 13 מפגשים (לקבוצה נוספת של 0.5 מ"מ). (בהמשך המאמר תוכלו לקרוא הסבר מלא על גודל מחטי הדרמה רולר)
מחקרים על הדרמה רולר

השיער גולח מגבם של כל העכברים במחקר, וצילומים מוגדלים (50X) צולמו בימים 7 ו -14 לאחר הפגישה הראשונה של המיקרונידליג. תמונות רגילות צולמו גם 13 יום ו -17 יום לאחר המפגש הראשון:

החוקרים שיערו כי צמחית השיער נבעה כתוצאה מקליטה של חלבונים שונים, כולל Wnt3a, VEGF ו- Wnt10b. זה הוכח כאשר נלקחו דגימות מהעכברים. ואילו קבוצות השיגו את התוצאות הטובות ביותר?

Wnt3a, β-catenin, Wnt10b ו- VEGF mRNA הוגדלו כולם בקבוצת ה- 0.5 מ"מ / ב10 טיפולים.

שורה תחתונה של המחקר:

לא פשוט להבין את המחקרים הללו שאין ידע מקצועי בנושא, אז אתמצת עבורכם ואומר כי בשורה התחתונה נמצא שדרמה רולר שפועל בשיטת המיקרונידלינג, נמצא יעיל מאוד לטיפול נגד נשירת שיער, אפילו למי שסובל מהתקרחות תורשתית, לפי המחקר גם חשוב לציין, כי גודל המחטים של הדרמה רולר – 0.5 מ״מ השיג את התוצאות הטובות ביותר על העכברים במחקר. אך אין זה אומר שזה גם גודל המחטים של הדרמה רולר שיהיה הטוב ביותר עבור בני אדם.

דרמה רולר לעומת דרמה סטאמפ: מה יותר כדאי?

דרמה רולר או דרמה סטאמפ

דרמה רולר הוא אולי הכלי הידוע ביותר בתחום מיקרונידליג, אך הוא לא היחיד שקיים.

אז, אילו אפשרויות נוספות יש לכם? דרמה סטאמפ הוא אפשרות אחת. זהו כלי מלבני אשר ראשו מכיל מחטים. ממש כמו עם הדרמה רולר, ניתן להשתמש בו גם על הקרקפת וגם על והפנים. חשוב לציין שאל תשכחו שיש גם את הדרמה פן, שעובד באותה השיטה, רק שהוא חשמלי.

מה ההבדל בינהם?

מלבד ההבדלים המבניים הברורים, לדרמה סטאמפ יש כמה יתרונות על פני דרמה רולר. בשורה התחתונה, יש הרבה יותר טווח תנועה בדרמה סטאמפ. זה נכון במיוחד לאזורים שקשה להגיע אליהם, כמו הצדדים והמאחורה של הראש.

יש גם פחות סיכון לפגוע בזקיקי השיער שמסביב, וגם להסרה של קווצות שיער בריאות, שיכולות להתקע בדרמה רולר בעת השימוש. אפילו יותר טוב, ניתן לרכוש דרמה סטאמפ מתכווננים (ואילו דרמה רולר כאלו לא קיימים עדיין). משמעות הדבר היא שניתן להקטין ולהגדיל את אורך המחטים בהתאם לצורך לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

על מה אני ממליץ?

זו לא תשובה חד משמעית.  זה עניין של עדיפות אישית, האם אתם מעדיפים כלי קל שימוש שצבר כבר מוניטין רב וחזק בשוק כמו הדרמה רולר, או פתוחים לנסות דברים חדשים יותר, ובמקרה של הדרמה סטאמפ גם היתרון הברור שיש לו טווח תנועה נהדר בעת השימוש על הקרקפת, והרבה יותר קל לנווט ולכוון אותו לאזורים מסוימים בקרקפת.

סוגי דרמה רולר (גודל המחטים):

בעקרון זה מחולק לשני סוגים:

  1. 0.2 מ״מ עד 0.5 מ״מ אלה הגדלים של הדרמה רולר למי שמתכוון להשתמש בתדירות גבוהה.
  2. 1.0 מ״מ עד 1.5 מ״מ אלה הגדלים של הדרמה רולר למי שמתכוון להשתמש בתדירות נמוכה.

אם בחרתם בשיטה מספר 1. בגודל 0.2mm ו0.5mm אתם יכולים להשתמש בדרמה רולר כל יום, למרות שמומלץ 2-3 פעמים בשבוע.

אם בחרתם בשיטה מספר 2. בגודל 1.0mm ו1.5mm ניתן להשתמש 1-2 פעמים בשבוע.

הבחירה שלנוסקירה קצרהלינק לקנייה
דרמה רולר 0.5mmדרמה רולר בגודל של 0.5mm – מתאים למי שרוצה להשתמש בתדירות גבוהה. מומלץ 2-3 פעמים בשבוע.לבדיקת מחיר
דרמה רולר 1.5mmדרמה רולר בגודל של 1.5mm – מתאים למי שרוצה להשתמש בתדירות נמוכה. מומלץ לפחות פעם אחת בשבוע.לבדיקת מחיר

חשוב לציין: בשתי השיטות שימוש בדרמה רולר ובדרמה סטאמפ בשילוב עם מינוקסידיל או בשילוב עם שמנים שונים לנשירת שיער, יספקו לכם את התוצאות המקסימליות.

למרות זאת יש מחקרים שאומרים ששימוש בדרמה רולר גם בלי שילוב עם מינוקסידיל הוא טיפול אפקטיבי.

תופעות לוואי של מיקרונידלינג על עור הקרקפת:

מיקרונידלינג עצמה יכול לגרום אדמומיות, לגרום לדם מן הפצעים, גירוי בעור.

יש גם סיכון כי הפצעים שנגרמו על ידי המחטים יהפכו לצלקת. האזור עשוי להיות אדום ודלקתי במשך כמה ימים לאחר ההליך. על פי האקדמיה האמריקנית לדרמטולוגיה (AAD), רוב תופעות הלוואי פוחתות תוך חמישה ימים לאחר הטיפול. כדי שתתייעץ עם הרופא שלך לפני שתשקול טיפול זה אם אתה:

  • אם יש לך היסטוריה של אקנה, אקזמה, או פצעים פתוחים.
  • אם אתה על מדללי דם או תרופות אחרות.
  • מיקרונידלינג גם לא מומלץ עבור נשים בהריון.

כמו שצוין במחקר, שימוש במיקרונידלינג לפני השימוש במינוקסידיל יגדיל את הספיגה של החומר ובכך יעשה אותו יותר אפקטיבי. עם זאת, זה יכול גם להגדיל את הסיכון של תופעות לוואי מן המינוקסידיל, כגון:

  • אדמומיות
  • גירוד
  • דלקת

הקרקפת שלך עשויה להיות רגישה יותר לשמש לאחר הטיפול, מומלץ לכבוש כובע כדי להגן על הקרקפת שלך כאשר אתה בחוץ. סיכון נוסף של מיקרונידלינג על הראש שלך היא האפשרות של זיהום. אומנם המחטים קטנות, אך הן עדיין יכולות לגרום לפצעים. עליך לבצע את הוראות הטיפול בזהירות כדי למנוע דלקות. זה בדרך כלל כרוך בשמירה על האזור נקי וסטרילי במשך כמה ימים, כמו גם באמצעות חיטוי כדי להדוף חיידקים.

איך משתמשים בדרמה רולר לשיער?

לפני השימוש בדרמה רולר, חשוב מאוד לזכור, אל תחלוק את הדרמה רולר שלך עם אף אחד. זה עבור משתמש יחיד בלבד.

איך משתמשים: בעקרון הפעולה היא מאוד פשוטה, רצוי להרטיב קצת את השיער לפני בשביל שלא יתלוש לכם את השיער, ולאחר מכן מגלגלים את הדרמה רולר על פני האזורים המקריחים הלוך ושוב.

על כל אזור תגלגלו בערך 10-20 פעמים עד שתראו שהאזור מתחיל להיות אדום, אל תבהלו אם כואב לכם והאזור ניהיה אדום, זה תופעה טבעית, אחרי הכל המטרה של הדרמה רולר זה ליצור גירוי בעור ולהזרים דם לאזורים המקריחים.

למי שמשתמש בדרמה רולר בשילוב עם מינוקסידיל, אז תזכרו, קודם כל שימוש בדרמה רולר ורק אז תשימו את המינוקסידיל. לאחר השימוש רצוי להשאיר את הדרמה רולר בתוך מים רותחים בשביל חיטוי. וגם רצוי להחליף את הדרמה רולר אחרי 20 שימושים בערך, ולקנות אחד חדש. מהסיבה שהמחטים נחלשים.

מדריך בסרטון על הדרמה רולר:


שורה תחתונה:

מיקרונידליג הוא טיפול מבטיח שיכול לעזור לך לשפר את הבריאות הכללית של שיערך באופן דרמטי אם אתם מתמידים עם הטיפול. מקורות מסוימים ממליצים להשתמש רק באיש מקצוע בכדי להשתמש במיקרונידליג, מהסיבה שהאנשים שעושים זאת בעצמם יש סיכון מוגבר לנזק או זיהום בעור. תיהיו עדינים. לעשות זאת בצורה לא קבועה כנראה לא יעשה את העבודה.

זה אמור להיות אחד הכלים הרבים שבהם אתם משתמשים כדי להתמודד עם נשירת שיער. שימוש כל 7-10 ימים, ונמשך כ -10 דקות כל טיפול (תלוי בגודל המחטים שבחרתם) הוא משטר שאנשים רבים מצאו כמוצלחים. קחו בחשבון כי יש להשתמש בדרמה רולר כחלק מרוטינה הכוללת של טיפול בנשירת שיער.

לבדו לא סביר שיעשה הבדל מהותי באמת לקו השיער שלך. יש אנשים שמתלוננים כי טכניקה זו אינה נוחה וגורמת לגירוד. זה לא הדבר הכי מהנה לעשות לקרקפת שלך, עם זאת, הגירוי עובר במהרה. עבור אנשים רבים זהו אי נוחות ששווה לעומת התועלת.

לעולם אל תשתפו את הדרמה רולר שלכם, ואם אתם הולכים איש מקצוע בתחום המיקרונידלינג, וודאו שהם משתמשים במוצרים סטריליים והם בעלי עסק מורשה.

אם יש שאלה שאתם רוצים שאענה עליה, אל תהססו לפרסם אותה בתיבת התגובות למטה.

שאלות ותשובות:

איזה דרמה רולר עלי לבחור?

ישנם המון סגנונות, צורות וגדלים שונים של דרמה רולר, אך בסופו של דבר הם כולם פועלים לעבר אותה המטרה. תשימו דגש על לקנות אחד עם רולר עגול וסיכות מתכת באיכות גבוהה.

מה הגודל הטוב ביותר של הדרמה רולר?

מצאתי שהדרמה רולר בגודל הטוב ביותר צריך להיות באיזור של 0.5 מ"מ, קטן מ- 0.5 מ"מ יועיל פחות ויותר מ- 1 מ"מ עלול לגרום לנזק לקרקפת (אם כי הסבירות נמוכה). 0.5 מ"מ הוא הגודל הנפוץ ביותר ולכן הייתי ממליץ עליו.

האם העור יכול להזדהם ע״י השימוש בדרמה רולר?

חשוב מאוד לשטוף כראוי את הדרמה רולר לפני השימוש בו. אם הסיכות לא נשטפות כראוי, זה מגדיל את הסיכוי לזיהום. מניחים את הדרמה רולר בתוך כלי עם מים רותחים לפני השימוש בו, ואז תתנו לו להתקרר לפני שמשתמשים על הקרקפת. הזיהום נדיר מאוד, אך יכול להיווצר גירוי. תפעיל את שיקול הדעת שלך, תפגש עם הרופא שלך אם אתה מפתח פריחה או אם הגירוי אינו מחלים.

האם דרמה רולר ימרוט שערות כלשהן?

הסיכות הזעירות של הדרמה רולר אינן מספיק ארוכות כדי לפגוע בזקיקים הקיימים, עם זאת, עליך לשים לב שהוא אינו גורם לנזק חמור לקרקפת. בדרך כלל משתמשים בדרמה רולר באזורים בהם הקרקפת דלילה יותר, או לאורך קו השיער שיש פחות שערות. אם אתם משתמשים בדרמה רולר על שיער עבה יותר, חשוב לוודא שהשיער לא יתקע ברולר. יתכן שתצטרכו לגלגל את הדרמה רולר בסבבים קצרים יותר.

איך מנקים את הדרמה רולר?

 חשוב שתנקו את הדרמה רולר בכל פעם שתשתמשו בו. אם הסיכות מלוכלכות, תגדילו את הסיכוי שלכם לדלקת או לגירוי העור. יש לשטוף בחומר חיטוי ולערבב עם מים רותחים בספל. הניחו את הדרמה רולר בתוך הספל והשאירו למשך דקה. לעולם אל תתנו למישהו אחר להשתמש בדרמה רולר שלכם. קיים סיכון להעברת מחלות. הוציאו את הדרמה רולר מהספל ותנו לו להייתבש לפני ואחרי השימוש.

עד כמה אני אמור ללחוץ על הדרמה רולר בעת השימוש?

עליך ללחוץ עליו בחוזקה מספקת כך שהוא יחדור את העור עד לעומק הסיכה. זה לא אומר ללחוץ חזק מאוד, תחשבו בדומה למריחה של דאורדורנט. לא אמור להרגיש כאב עז, אבל זה כן עלול לעקצץ מעט. אסור לך לנטוף דם, וזה לא אמור להשאיר שום סימן גלוי כשמסתכלים ממרחק של 30 ס"מ מניסיוני. הייתי ממליץ ללכת בקלילות בסיבוב הראשון ולהפעיל לחץ יותר בהדרגה ככל שתרגיש יותר בנוח להשתמש בו.

איזו תנועה, כיוון וכמה פעמים עלי להשתמש בדרמה רולר?

אתה רוצה לקבל כיסוי טוב בכל האזורים המקריחים, שמשמעותו שימוש בדרמה רולר בכיוונים מרובים על פני הקרקפת.

האם ניתן להשתמש בשיטה זו עבור אלופציה אראטה (התקרחות אזורית)?

כן, שיטה זו נמצאה כהצלחה על ידי החוקרים כדי לשפר את צמיחת השיער בקרב גברים ונשים הסובלים מאלופציה אראטה.

About מנהל המלחמה בנשירה

בעודי נלחם בנשירה הארורה על בסיס יום יומי בגלל שהתברכתי בגנים ״מעולים״ החלטתי ליזום ולפתוח את הבלוג הזה שכל כולו יהיה מוקדש לאנשים כמוני, שנלחמים בנשירת השיער ובהתקרחות. המידע שמוצג באתר הוא מידע שנרכש במשך השנים עם הרבה ניסוי וטעייה כי ״אין חכם כבעל נסיון״

View all posts by מנהל המלחמה בנשירה →

18 Comments on “דרמה רולר לשיער: האם הוא יעיל לצמיחת שיער?”

  1. צריך להשמש ברולר פעם בשבוע למשך 10-20 סיבובים באזורים המקריחים? ובזמן הזה להמשיך רגיל עם המינוקסי ?

    1. תראה בגדול זה תלוי גם באיזה דרמה רולר בחרת, אם בחרת בגודל של 0.5 מ״מ, אתה יכול להשתמש גם 2-3 פעמים בשבוע, אבל אם אתה משתמש ב1.5 מ״מ אז כן רק פעם אחת בשבוע. אגב, הייתי ממליץ לך במידה וכבר התרגלת לדרמה רולר, לעבור לגודל של 1.5 מ״מ שכן הוא נמצא יעיל יותר.
      בנוגע למספר הסיבובים, אין מדע מדיוק לגבי זה, מה שכן, המטרה בסופו של דבר זה לפצוע את האזור ולהזרים לשם דם, ככה שתצטרך להגיע למצב שהאזור נהיה אדום אדום, יש כאלה שאפילו ממליצים שירד קצת דם.
      בנוגע למינוקסי, תמיד לשים את המינוקסי לאחר השימוש בדרמה רולר, וכן גם בימים שאתה לא עושה דרמה רולר אתה צריך להשתמש במינוקסי.

      1. קניתי את ה0.5 כמו שהמלצת לי בהתחלה .
        אתה ממליץ כרגע לרכוש את ה1.5?
        הבנתי אנסה להשתדל לעשות כמה שיותר כי עשיתי כ20 סיבובים עם ה0.5 ולא הרגשתי כלום.

      2. לא הבנתי משהו: אחרי המחטים ניתן לשים מייד מינוקסי? לא צריך לחכות 24 שעות? בניסוי בכתבה כתוב שהם חיכו 24 שעות. חוץ מזה אסור להשתמש במינוקסי על עור מגורה או פצוע. אז שואלת שוב: כמה זמן אחרי השימוש במחטים ניתן למרוח מינוקסי? רכשתי מחטים 0.25 ואני לםני תחילת שימוש

        1. היי חלי,
          שאלה נהדרת!
          אז ככה, בגדול יש שתי שיטות ידועות שבהן ניתן להשתמש בדרמה רולר + מינוקסי.
          1. להשתמש בדרמה רולר רגע לפני שמשתמשים במינוקסי (זה בשביל לשפר את הספיגה של המינוקסי)
          2. להשתמש בדרמה רולר פעם בשבוע בדרך כלל מדובר אבל בגודל מחטים של 1.5מ״מ (לא חייב), ולא להשתמש במינוקסי 24 שעות אחרי בדיוק כמו שאמרת ובדיוק כמה שכתוב במחקר.
          מהמחקרים שיצא לי לבדוק בנושא, שיטה מספר 2 היא באמת יותר פופלרית בקרב הקהילה, אך עדיין שיטה מספר 1 לגיטימית גם כן.
          אם יש עוד שאלות, אשמח לענות בהקדם האפשרי 🙂

  2. מכיוון שהמחטים שלי ממש קטנות 0.25 ניסיתי את השיטה הראשונה וזה הרגיש בסדר גמור!
    שאלה קטנה נוספת לגבי הניקוי: יש לנקות באלכוהול לאחר כל שימוש. אבל איך? לטבול בתוך כוס עם אלכוהול? המחטים לא יחלידו? או לטפוח על צמר גפן ספוג אלכוהול? שיטה אחרת? תודה על הדף המועיל ועל התשובות

    1. מנסיון אישי, זה בסדר גמור גם להניח את הדרמה רולר בתוך כוס עם מים רותחים לפני כל שימוש.
      לא חייב לנקות באלכוהול. הרעיון שהדרמה רולר ישאר נקי וסטרילי, ומים רותחים לפני השימוש יעשו את העבודה.

  3. היי, תודה על כל המידע המעניין והחשוב
    היכן ניתן לקנות דרמה סטאמפ? לא הצלחתי למצוא ברשת

          1. היי
            קניתי דרמה סטאמפ.
            ראיתי שכתבת "עליך ללחוץ עליו בחוזקה מספקת כך שהוא יחדור את העור עד לעומק הסיכה". הסיכות אמורות ממש "להבלע" בתוך העור? כשניסיתי על היד למשל כדי לבחון עד כמה הסיכות נכנסות, ראיתי שהם רק דוקרות את העור מבחוץ, ולא ממש נכנסות. לא לחצתי מספיק חזק? או שהדרמה סטאמפ שקניתי הוא לא טוב?
            תודה גדולה

  4. היי מה קורה ותודה על כל המידע,
    לאחרונה התחיל לי דלילות ממש קטנה במפרצים ,האם דרמה רולר לבד יכול למנוע מהדלילות להמשיך,
    והאם יש תחליף למינוקסי ,כיוון שמינוקסי עושה לי קרזול בשיער

    1. היי נחמן,
      בגדול דרמה רולר לבדו כן אמור להיות יעיל, כמובן שבשילוב עם המינוקסי הוא יעיל הרבה יותר, אך הייתי ממליץ לך להשתמש בדרמה רולר ביחד עם שמנים לנשירת שיער, כך תוכל לטפל באופן טבעי לגמרי. חשוב לזכור אבל שהשילוב של הדרמה רולר עם המינוקסי הוא החזק ביותר שיש כיום. אבל בהחלט שווה לתת צ׳אנס קודם כל לטיפולים הטבעיים.

  5. שלום, תודה רבה על המאמר
    האם באמת מומלץ לקנות את הרולר שאתם פרסמתם או שכדאי לקנות רולר שבנוי ממחטים בודדים ולא מגלגל שיניים?

    תודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *