טיפים להענק נפח לשיער

טיפים להענק נפח לשיער

נשים, וגברים רבים, שואפים לשיער מלא ושופע. לצד זאת, רבים מהגברים, ולא מעט נשים, לא התברכו בשיער שכזה, כשעם השנים רבים סובלים מתופעות של דילול ונשירת שיער. בתחום עיצוב השיער ישנם מעצבים רבים המעניקים טיפים לגברים ונשים כיצד ניתן ליצור מראה של שיער מלא ושופע וזאת באמצעות מספר טריקים פשוטים.

אנשים רבים בתחום שיער, בין אם מעצבי שיער ובין אם רופאי עור ורופאים העוסקים בהשתלות שיער, מכירים מקרוב את "התנהגות" השיער ומאפייניו הרבים. מאפיינים הנוגעים לתהליכים רבים בגופנו, בין אם ברמה הביולוגית, ההורמונלית, התזונה שלנו ועוד. לצד אלו יש לאותם אנשי מקצוע מספר טיפים שחשוב להכיר בכל הנוגע ליכולתנו להציג שיער מלא.

סירוק השיער לאחר המקלחת

לגברים ונשים בעלי שיער ארוך, אך כזה הנחשב דליל, ההמלצה היא להימנע מלהסתרק מיד אחרי המקלחת. רבים נוטים לסרק השיער מיד אחרי המקלחת וזאת בשביל להקל על מלאכת הטיפול בקשרים שנוצרו אצלם.

מומחים בתחום השיער ממליצים להימנע מפעילות סירוק השיער מיד אחרי המקלחת. הדבר מוביל לפגיעה בשיער שהופך להיות חלש וכזה שנתלש ביתר קלות. זאת למול העובדה כי שיער רטוב שביר ועל כן, כשהוא רטוב ממליצים מומחים לבצע הברשה שלו אך ורק באמצעות כפות הידיים.

על מנת לזרז את תהליך הייבוש של השיער ניתן להשתמש במייבש שיער תוך הרמת השיער במספר קבוצות מהשורש כלפי מעלה. פעולה שכזו יוצרת נפח ומונעת את התייבשות השיער כשהוא דבוק לקרקפת. לאחר ייבוש השיער מומלץ לעשות שימוש במברשת שיער עגולה.

איזה כלי לאיסוף השיער יעניק לו נפח?

לאורך שנים רבות, נשים וגברים היו אוספים את השיער שלהם באמצעות גומייה פשוטה. עם הזמן החל להתרחב השימוש בקליפסים מפלסטיק. אלו מאפשרים באמצעות מספר רחב של טכניקות לאסוף את השיער באופן שיצור מראה נפוח יותר.

עבור אלו המעוניינות להישאר נאמנות לגומייה, ההמלצה היא לחלק את זנב הסוס (הקוקו) שלכן לחלק תחתון ועליון, כשכל חלק יש לאסוף בגומייה נפרדת ושימוש בגומייה שלישית שתאסוף יחד את שני זנבות הסוס שיצרתן. אלו יאפשרו ליצור זנב סוס יציב יותר ובעל נפח.

יצירת שתי קוקיות

טכניקה נוספת ליצירת מראה שיער מלא ונפוח היא באמצעות יצירת שתי קוקיות. מדובר על טכניקה הנחשבת גם לכזו החוסכת זמן בעיצוב השיער ביומיום. בטכניקה זו יש לרסס את השיער הרטוב לאחר המקלחת בתרסיס לשיער ולאספו בשתי קוקיות עגולות. לאחר מכן יש לבצע ייבוש של השיער באמצעות מייבש שיער, להמתין מספר דקות להתקררות השיער ואז לפזרו.

שילוב בין תרסיס לשיער לשמפו יבש

הרבה פעמים נוצר מראה של שיער דליל במידה ולא הספקנו לחפוף, מה שמוביל למצב של הידבקות השיער לקרקפת. מקרים אלו מאפשרים לעשות שימוש בשמפו יבש על מנת לאפשר לשיער להיות נפוח יותר.

את השמפו היבש יש להקפיד ולרסס באזור השורשים. אזור בו השערות שומניות יותר ועל כן הן גם נצמדות לקרקפת, כשחשוב לעבוד בכל פעם על קבוצת שיער קטנה. לאחר שהשמפו היבש נספג בשיער, יש לסרקו באזור השורשים ולסיים בריסוס תרסיס לשיער. תוצאת הליך זה תבטיח לכן שיער מלא יותר שיחזיק מעמד לאורך כל היום

הוצאת קצוות שיער מצמות הדוקות

לאחר קליעת הצמה חשוב למשוך ממנה בצורה עדינה את קצוות השיער. פעולה זו תורמת בהמשך למראה שיער נפוח ומלא יותר. את משיכת קצוות השיער יש לבצע מלמטה, כשאת פעולת המשיכה חשוב לבצע כלפי מעלה. כך נוכל להימנע ממראה של צמה רחבה בחלקה העליון ומכווצת בחלק התחתון. גם כאן ניתן לעשו שימוש בתרסיס לשיער על מנת לקבע את השיער בנקודות בו הוא השתחרר יתר על המידה.

ייבוש השיער בתום עיצובו

לאחר עיצוב השיער וסירוקו אין כל חשש לעשות שימוש במייבש שיער שוב. ההמלצה היא לעשות שימוש במייבש השיער, בשלב זה, תוך הרכנת הראש כלפי מטה על מנת לאפשר למייבש השיער להגיע עד אזור השורשים. פעולה זו בהחלט מוסיפה ותורמת למראה של שיער נפוח ומלא.

מיקום שביל השיער

אצל נשים וגברים רבים מיקום שביל השיער נראה חסר כל משמעות. מנגד, למיקום השביל בשיער חשיבות רבה ביכולת ליצור מראה של שיער נפוח ומלא. חשוב לבצע שינוי של שביל השיער כשהוא רטוב ובהמשך לבצע ייבוש שלו. כך נוכל להימנע ממצב של החזרת השיער למצבו הקודם. העברת השיער לצד אחד, ובו בעצם שביל שיער צדי, תאפשר לרבים ליהנות ממראה מלא יותר של השיער.

הכתבה בשיתוף הייר טורקיי המובילה בהשתלת שיער בטורקיה, לינק לאתר:

https://hairturkey.co.il/

About מנהל המלחמה בנשירה

בעודי נלחם בנשירה הארורה על בסיס יום יומי בגלל שהתברכתי בגנים ״מעולים״ החלטתי ליזום ולפתוח את הבלוג הזה שכל כולו יהיה מוקדש לאנשים כמוני, שנלחמים בנשירת השיער ובהתקרחות. המידע שמוצג באתר הוא מידע שנרכש במשך השנים עם הרבה ניסוי וטעייה כי ״אין חכם כבעל נסיון״

View all posts by מנהל המלחמה בנשירה →

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *