סרום להצמחת שיער של Pura d'or: סקירה מלאה

סרום להצמחת שיער של Pura d'or

לאחר חיפושים ארוכים באינטרנט למטרת הוספת סרום לרוטינה שלי בבריאות השיער והקרקפת, נתקלתי בסרום להצמחת שיער של Pura d'or שקיבל שבחים רבים מביקורות באמזון ארה״ב.

סרום להצמחת שיער של חברת Pura d'or לגברים ונשים, הוא פורמולה אינטנסיבית המזינה את הקרקפת ומחזקת את השיער. תערובת של תמציות אקזוטיות נדירות וחומרים מזינים חיוניים אשר נועדו לחזק את זקיקי השיער ואף להפחית את נשירת השיער הקיימת.

תחילה, ראיתי את המחיר המרתיע שלו לעומת סרומים אחרים לשיער, אך מכיוון שאני מכיר כבר את החברה הזאת, ויצא לי להתנסות עם השמפו שלהם, אז למרות המחיר החלטתי ששווה לבדוק מה עומד מאחורי המארז היפה, יותר נכון לבדוק מהם המרכיבים של סרום זה.

ראיתי מרכיבים כמו: דקל ננסי, שורש סרפד, תה ירוק, נחושת, קליפת pygeum, קפאין, ביוטין, זרעי דלעת, אלוורה לשיער ועוד הרבה מרכיבים הידועים כחוסמי DHT טבעיים. DHT או דיהידרוטסטוסטרון ידוע בתור גורם מספר אחד בנשירת שיער והתקרחות תורשתית, הנקראת גם אלופציה אנדרוגנית.

ואם כל הטוב הזה לא מספיק לכם, סרום זה אינו מכיל גם חומרים מזיקים כמו SLS, וחומרים מזיקים אחרים אשר יכולים לגרום נזק לקרקפת שלכם.

אומר את האמת, כי היה לי קשה להאמין שכל המרכיבים הנהדרים הללו נמצאים (ולא נמצאים) בתכשיר אחד, אז החלטתי לקנות אותו לנסות אותו בעצמי.

בסקירה מעמיקה זו, אציג בפניכם את מרכבי המפתח של סרום להצמחת שיער של Pura d'or, כמו כן האם סרום זה באמת עובד, או האם הוא עוד תכשיר מיני רבים שמתיימר להיות ״הפתרון״ לנשירת שיער והתקרחות.

מה זה בכלל סרום?

סרום הוא שם לתכשיר משלים אשר משלים את הטיפוח היומיומי הבסיסי. זהו תכשיר פעיל אשר עשיר בריכוז גבוה במיוחד של חומרים חיוניים ופעילים, המאפשרים לסייע בתהליך חידוש התאים.

הבחירה שלנוסקירה קצרהלינק לקנייה
סרום להצמחת שיער של Pura d'or אם אתם מחפשים תכשיר 100% טבעי בעל רכיבים מוכחים בעלי השפעה על נשירת שיער והתקרחות כמו דקל ננסי, שורש סרפד, תה ירוק, קפאין ביוטין ועוד. ייתכן כי סרום זה הוא בשבילכם.לבדיקת מחיר

מרכיבי המפתח של הסרום:

בשביל להבין טוב יותר במה מדובר, בואו נצלול לרשימת מרכיבי המפתח שנמאים בסרום.

דקל ננסי:
דקל ננסי גרגירים

דקל ננסי הוא עץ נמוך ממשפחת הדקליים, הגדל בפלורידה ובאזורים נוספים בדרום-מזרח ארצות הברית, בהם חי שבט אינדיאני בשם סמינולה. מיצוי מפירותיו של הדקל הננסי שימשו את האינדיאנים לטיפול בבעיות שונות.

תוסף צמחי מרפא זה פועל באופן דומה לזה שעושה התרופה פרופסיה, ובכן, חוץ מהעובדה הברורה שדקל ננסי הוא 100% טבעי לעומת הפרופסיה, ולכן יש פחות תופעות לוואי הקשורות בדרך כלל לשימוש בו.

מנגנון הפעולה מעכב את האנזים 5 אלפא רדוקטאז.

5 אלפא רדוקטאז הוא אנזים שתפקידו כממיר את הטסטוסטרון ל- DHT, אשר ידוע בתור גורם מספר אחד להתקרחות דפוס תורשתית, הנקראת גם אלופציה אנדרוגנית.

קפאין:
קפאין

צוות חוקרים גרמנים מצא כי קפאין חוסם את ההשפעות המזיקות של DHT על זקיקי השיער וממריץ את צמיחת השיער החדש.

חוקרים פירסמו את ממצאי המחקר בגיליון ינואר 2007 של “International Journal of Dermatology”. החוקרים ביססו את הממצאים שלהם על מחקר חוץ גופית של השפעת הקפאין על התפשטות זקיקי השיער.

קפאין יודע לעזור ולהגדיל את זרימת הדם לקרקפת אשר מקדם את זקיקי השיער הבריאים. כאשר אתה מעסה את הראש עם שמפו המכיל קפאין ישירות על הקרקפת אתה מסייע להזרמת הדם לקרקפת ומגרה את השורשים. זקיקי השיער יגדלו מהר יותר, בריא וחזק יותר.

שורש סרפד צורב:
שורש סרפד צורב

יתכן שרק עכשיו גילית את זה, אבל שורש סרפד צורב היווה תרופה עתיקה לטיפול בבעיות נשירת שיער. לסרפד יש תכונות אנטי דלקתיות המסייעות להפחתת הדלקת בקרקפת ולקידום שיער בריא.

שורש סרפד צורב יכול גם לחסום את ייצור ה- DHT על ידי הפחתת ייצור האנזים 5-אלפא-רדוקטאז.

קליפת pygeum:
קליפת pygeum

pygeum הוא עשב המופק מקליפת עץ הדובדבן האפריקני. בדרך כלל הוא זמין כתוסף תזונה שנלקח דרך הפה.

קליפת pygeum ידוע כטיפול שעשוי להועיל לערמונית מוגדלת בגלל יכולת חסימת ה-DHT שלה. מסיבה זאת, ניתן לחשוב שהוא גם טיפול אפשרי בנשירת שיער הקשורה ל- DHT. אבל יש מעט מאוד מחקרים התומכים בשימוש בקליפת pygeum בלבד כחוסם DHT מצליח.

תה ירוק:
תה ירוק ובריאות השיער

אנשים רבים שהשתמשו בתה ירוק כדי לשפר את בעיות נשירת השיער שלהם מייחסים את ההשפעות לרמות הגבוהות של נוגדי חמצון.

דרכים אחרות בהן תה ירוק יכול לתרום לצמיחת שיער ולמניעת נשירת שיער הן:

  • משפר את זרימת ההורמונים ומשפר את זרימת הדם.
  • עוזר לעכב את ייצור הטסטוסטרון ומפריע להמרה שלו ל-DHT.
  • מכיל נוגד חמצון חזק בשם גלאט אפיגלוקטכין (EGCG).

למרבה המזל, ישנם מחקרים מדעיים שמגבים טענות אלה.

זרעי דלעת:
שמן זרעי דלעת

שמן זרעי דלעת הוא חוסם DHT נוסף שהוכח כמוצלח.

מחקר שנערך ב -2014 בקרב 76 גברים עם התקרחות תורשתית הראה עלייה של 40 אחוז בספירת שיער בקרקפת הממוצעת לאחר נטילת 400 מיליגרם שמן זרעי דלעת בכל יום במשך 24 שבועות.

נחושת:
נחושת

פפטיד (תרכובת המכילה שתי חומצות אמיניות או יותר) נחושת חוסמים את ה- DHT שנמצא בקרקפת.

פפטיד נחושת הכוללים GHK-Cu עוזרים לעודד צמיחת שיער על ידי חסימת ההורמון דיהידרוטסטוסטרון (DHT) אשר הוכח כבולם צמיחת שיער. DHT מומר מטסטוסטרון הודות לאנזים המכונה 5-אלפא רדוקטאז. פפטיד נחושת, לעומת זאת, יכולים לסייע בהפסקת תהליך זה בגלל יכולתם להכשיל את האנזים, ולכן חוסמים את ייצור ה- DHT ונשירת שיער נוספת.

ביוטין:
ביוטין

ביוטין הוא תרכובת חשובה עבור מגוון רחב של תהליכים גופניים, כולל סינתזה של חומצות שומן, גלוקוז, וכמה חומצות אמינו. אבל זה גם עוזר לחיזוק השיער והציפורניים.

ביוטין הוא מרכיב חיוני לתאי העור, אשר גם משחק תפקיד חשוב בבריאות זקיק השיער. אם הזקיקים שלך חלשים או לא בריאים, הם לא יוכלו לשמור על השיער.

החדשות הטובות הן שאתה יכול לקבל ביוטין ממקורות מזון רבים, כולל ביצים מבושלות, בוטנים, כבד, שזיפים, כרובית, בננות, דגנים מלאים, פטריות, סרדינים.

כמו שניתן לראות, סרום זה עשיר במרכיבים בעלי השפעה ניכרת על נשירת השיער, כמו כן ישנם עוד מרכיבים רבים שנמצאים בסרום זה שגם להם יש תפקיד לא קטן במלחמה בנשירה.

אך האם זה אומר שסרום זה הוא הטיפול האולטמטיבי לנשירת שיער והתקרחות?

התשובה אינה חד משמעית לצערי, ואין מספיק מחקרים מדעיים שמגבים טענות אלו.

סרום להצמחת שיער של Pura d'or: האם הוא בשבילך?

אין חדש תחת השמש שקשה להתחרות עם מוצרים שעברו מחקרים רבים כמו מינוקסידיל ופרופסיה, שנכון להיום, ידועים בתור הפתרונות היעילים ביותר עבור מי שסובל מנשירת שיער והתקרחות.

אך מי שעדיין מחפש פתרון טבעי ללא תופעות לוואי כאלו או אחרות, מינוקסידיל ופרופסיה הם מחוץ לרשימה.

במילים אחרות, אולי סרום זה אינו הטיפול האולטמטיבי עבור נשירת השיער שלך, אך הוא בהחלט יכול לשחק תפקיד לא קטן בשגרת הטיפול שלך בנשירת השיער בזכות המרכיבים הנהדרים שיש בו.

סרום להצמחת שיער של Pura d'or: ביקורות

עם סך של 2,676 ביקורות וציון ממוצע של 4.4/5

סרום להצמחת שיער של Pura d'or:

סרום להצמחת שיער של Pura d'or נמצא בראש טבלת סרומים לשיער.

מבדיקה זריזה על הביקורות עצמם, נראה כי הרוב המכריע של הביקורות נכתבו על ידי נשים שחוו נשירת שיער.

זאת אומרת, ההשפעות של סרום זה עבור גברים הסובלים מהתקרחות תורשתית כנראה שנויים במחלוקת.

עם זאת, לאור המרכיבים של הסרום, אין אפשר להתעלם שקיימים בו מרכיבים שהוכחו כיעלים נגד הDHT הידוע בתור גרום מספר 1 של התקרחות תורשתית (אלופציה אנדרוגנית).

לפני ואחרי של לקוחה:
סרום להצמחת שיער של Pura d'or
סרום להצמחת שיער של Pura d'or

אני אוהבת את המוצר הזה כיוון שהוא באמת עובד. השיער שלי מתחיל לצמוח שוב. הייתה לי קרחת בגודל של מטבע והתחלתי להשתמש במוצר הזה על ידי עיסוי לאזור המקריח והשיער צמח בחזרה. בנוסף השתמשתי בשמפו והמרכך שלהם יחד עם זה.

ביקורת קצת פחות אופטימית:

אני משתמש במוצר זה בערך שבועיים, ואין תוצאות בכלל.

סרום להצמחת שיער איך משתמשים:

סרום להצמחת שיער של Pura d'or

על פי גב האריזה, חברת Pura do'r אומרת:

יש לנער היטב את התכשיר לפני השימוש, יש להשתמש על בסיס יום יומי על שיער לח או יבש, יש להחיל את הסרום ישירות אל האיזורים הרצויים ולבצע עיסוי לאותם האזורים בעזרת הידיים לאחר מכן. אין צורך לשטוף את הסרום מהשיער לאחר השימוש.

איך ניתן למקסם את השימוש בסרום?

ניתן למקסם את השימוש של הסרום על ידי טיפול בשיטת מיקרונידלינג.

מיקרונידלינג הוא סוג של טיפול קוסמטי המתייחס להשפעות השונות של ההזדקנות. הוא מכונה גם skin needling בגלל השפעותיו על הגדלת ייצור קולגן בעור. השימוש בדרמה רולר עובד עם מחטים קטנות הגורמות פציעות קטנות בעור.

בעוד השיטה משמשת לטיפול נגד ההזדקנות העור, מיקרונידלינג עשוי להיות גם שיטה לטיפול בנשירת שיער.

יש אפילו ראיות כי זה יכול לעזור לנשירת שיער על רקע גנטי, הידוע גם בשם התקרחות. אותו תהליך של יצירת פצעים בעור נחשב גם לחידוש בריאותם של זקיקי השיער. זה אומר שזה יכול לגרום לצמיחת שיער מחודשת, ואף אולי לעבות שיער דליל.

ישנם שני כלים מרכזיים שבעזרתם ניתן לבצע את המיקרונדלינג על השיער והקרקפת:

דרמה רולר:

דרמה רולר לשיער

דרמה רולר לשיער הוא מכשיר פשוט בעל מחטים מיקרו זעירים שלרוב עשויים מטיטניום. המחטים חודרים לשכבת העור, והם עמוקים מספיק כדי לעורר ייצור תאים חדשים ולהגביר את זרימת הדם, אך מבלי לגרום נזק ומבלי לגרום לכאב.

דרמה פן:

דרמה פן

דרמה פן עובד על אותו עקרון של הדרמה רולר, רק שהדרמה פן הוא חשמלי.

חשוב לזכור: על מנת למקסם את השימוש של הסרום על ידי מיקרונידליג, קודם כל צריך לבצע את המיקרונידליג ורק אחר כך להחיל את הסרום על השיער והקרקפת.

יתרונות של סרום להצמחת שיער של Pura d'or:

✅  דקל ננסי

✅ קפאין

✅  ביוטין

✅  זרעי דלעת

✅  שורש סרפד צורב

✅  קליפת pygeum

✅  נחושת

✅  תה ירוק, ועוד מרכיבים טובים רבים.

✅  מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים מזיקים כמו sls.

✅  תכולה של 120 מ״ל, יחסית הרבה לעומת סרומים אחרים

✅  מתאים לגברים ולנשים

חסרונות של סרום להצמחת שיער של Pura d'or:

❌ לא הסרום הכי זול בשוק.

❌ לא עובד באותה המידה עבור כולם.

❌ אין הוכחות מדעיות לכך שהסרום אכן עובד עבור התקרחות תורשתית.

❌ צריך להשתמש באופן יום יומי על מנת לקבל את התוצאות הרצויות.

מחיר וזמינות:

חברת Pura do'r לא מוכרת את מוצריה בארץ עדיין, אז מה שנשאר לנו זה להזמין דרך אתרים בחו״ל, מי שעוקב אחר אתר זה, וודאי יודע שאני מעריץ מושבע של חברת IHerb, אני נוטה לקנות את רוב המוצרים ב-IHerb, אך כמובן שיש עוד אתרים מעולים כמו אמזון איביי וכו׳.

סרום להצמחת שיער של Pura d'or: שורה תחתונה

אם אתם מחפשים תכשיר טבעי לחלוטין בעל רכיבים מוכחים בעלי השפעה על נשירת שיער והתקרחות, ייתכן כי סרום זה הוא הסרום האידאלי עבורכם.

סרום זה בעל תכונות שיכולות לשפר את הבריאות הכללית של הקרקפת שלכם, שיכולה לעודד צמיחת שיער בריאה וחזרה יותר.

אך האם סרום זה באמת יכול למנוע נשירת שיער מהסוג הגנטי?

לא הייתי ממהר לקפוץ למסקנות, אחרי הכל הסרום מכיל אך ורק חומרים טבעיים, כידוע לנו ששני הטיפולים היעלים ביותר כיום (מינוקסידיל ופרופסיה) אינם טבעיים.

אך לאור המרכיבים שהסרום מציע, יכול להיות ששווה לכם לתת לו צ׳אנס ראוי.

About מנהל המלחמה בנשירה

בעודי נלחם בנשירה הארורה על בסיס יום יומי בגלל שהתברכתי בגנים ״מעולים״ החלטתי ליזום ולפתוח את הבלוג הזה שכל כולו יהיה מוקדש לאנשים כמוני, שנלחמים בנשירת השיער ובהתקרחות. המידע שמוצג באתר הוא מידע שנרכש במשך השנים עם הרבה ניסוי וטעייה כי ״אין חכם כבעל נסיון״

View all posts by מנהל המלחמה בנשירה →

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *